HTML

Velkommen til Tyskland!

Hol írok, hol inkább futok az időm után 8-9 hónapot, mint tettem azt 2011 december óta. Épp Berlinben tengetjük napjainkat - persze a tengetés egy kis túlzás. Útinapló, zenedoboz, és egyebek.

19. Lóugrásban a jelen felé

2011.03.19. 22:16 :: jantschee

A költözés utáni vasárnap még izgalmakkal volt teli, vettem tiplit az egyik közeli barkácsáruházban, majd azonnali lelkesedéssel be is fúrtam a konyhaasztalt megvilágító lámpánkat a mennyezetbe. Rendezkedés, rendezgetés, és a nagyszekrény egy elemének összetákolása jól kimerített minket. A kiürülő dobozokból legalább az ágyunkhoz közelebbi ablak elé akadályt építettünk, hogy az álmot nehogy kinézzék a szemünkből. Közben persze az interneten vadásztam a redőnyt. Több lehetőség is adódott, hogy a meglehetősen nagy ablakot lefedjük: egy nagy, vagy két keskenyebb redőny, illetve a függőleges szalagfüggöny is szóba került, valamint még a karnis és a függöny, amit viszont a további berendezés színének és elhelyezésének bizonytalansága miatt még elvetettünk. Végül kiderült, az internetből szállított reluxa nem olcsóbb, mint a helyi, így aztán helyben utánanéztem, és a jelentéktelen különbség okán a hosszabbik, egy darabosat megvettem és kedd este el is hoztam biciklin haza. A két másfél méteres csomag kicsit a lovagkorba repítette a biciklimet, előre kissé, hátra jobban kilógó, mindent (de leginkább a fékbowdent) felnyársaló fegyverzettel. Persze mire megvacsoráztunk, késő lett a fúráshoz, az előző nap nem is jó fúrót használtam, így a felszerelés szerda reggelre jutott. De akkor aztán rögtön mind a két ablak fölé a helyére került, és nem volt több ürügy dobozkiállítást tartani. Ennek a felszámolásában tagadhatatlanul Gyöngyi jeleskedett jobban, péntekre már csak egy-két doboz és a bőröndpk maradtak; és úgy tűnik, egy halvány munkamegosztás is kezdett kialakulni éppen szárba szökkenő háztartásunkban. Ő pakol (v.ö. „Csak rend legyen már, nemmm bíííírom ezt a káoszt!!”) én pedig takarítok folyamatosan, nem is tudom, honnan jön ez a sok kosz, hogy az előző napi porszívózás után már megint recseg a lábam alatt a talaj. Csütörtökön a szintén lomtalanított erős ragasztóval a csavarhiányos fiókokat is meggyógyítottam, egytől egyig helyreállítottam őket, csak esztétikailag szenvedtek maradandó sérülést. A héten érdekességet még pénteken a szomszédos tó felderítése jelentette, ami félig mocsaras-nádas terület, ennek megfelelően rengeteg kacsa és sirály lakik errefelé. Bevásároltunk kicsit, hogy a szombat reggel érkező vendégeink ne csak a külsőségekben, hanem az ellátásban érezzék az ötcsillagos minőséget, amit igyekeztünk nyújtani. Este az óriás gardrób összeállítása jelentett többórás játékot, mivel szombat délelőttre vártuk a pótalkatrészek érkezését is, a túrórudi és szalámiszállítmány mellett.
Szombat délelőtt aztán pontban fél tizenegykor megérkeztek hozzánk Gyöngyi szülei, és kezdetét vette egy nagyon tartalmas hosszúhétvége.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://copenhagen.blog.hu/api/trackback/id/tr292754424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása